søndag 3. januar 2010

Fra Blogg - til Blogspot

I det siste har jeg tenkt mye på dette med blogging. Så nå som det er nytt år har jeg bestemt meg for å gi det en sjanse. Tidligere har jeg hatt en liten blogg på "blogg.no". Men jeg syns programene deres var tungvinte og likte ikke layouten. Derfor har jeg byttet til Blogspot, jeg tror jeg kommer til år trives her. Alt er jo så enkelt, du finner ting der det virker naturlig og det kommer opp små forklaringer her og der. Men etter en dag kan jeg vel ikke akkurat kalle meg proff. Det er fortsatt noen ting "datageniet Lisa" lurer på. Noe annet ville bare vært for godt til å være sant.

Nå i begynnelsen blir det nok ikke så mye blogging fordi jeg jobber med designet. På blogspot er det jo så mange muligheter! Forhåpentligvis klarer jeg å holde meg unn av fristelsen å overdrive.

Håper du stikker innom nå og da, eller trykker på følg meg knappen på høyre side av bloggen!

1 kommentar: