mandag 4. januar 2010

Vår verden er snudd på hodet

Vår verden er helt snudd på hodet. På butikken handler folk salater og grønnsaker istedenfor sjokolade og brus. Alle treningssentrene er stappfulle og butikkene renner ut for sport og trenings utstyr. Selvfølgelig er det nyttårsforsettene som slår til igjen. Folk er innstilt på endringer, en bedre livsstil.

Om en uke eller to har nok alt roet seg igjen for de fleste av oss. Men så er det de som faktisk klarer å la være å sprekke. Ikke skjønner jeg hvordan. Men i år som alle andre år håper jeg å bli en av de som faktisk klarer det. Så for å få en god start har jeg vært skikkelig flink i dag. For det første har jeg gjort alle leksene vi fikk i dag, inkl. å pugge spanske gloser. Spesielt imponerende med tanke på at jeg hater pugging over alt på denne jord (kanskje en litt overdrivelse). Det er så mye bedre hvis man kan forstå det. Uansett, etter å ha gjort alle leksene spiste jeg salat til middag. Du hørte riktig SALAT, det er nesten ikke til å tro. Siden jeg hadde vært så flink belønnet jeg meg nesten, bare nesten med is. Fant ut det ville bli dumt å sprekke allerede nå.Isteden gikk jeg ned å ryddet rommet. Jeg var faktisk flink og effektiv denne gangen. Ryddet alt utenom tingene på skrivebordet, noe må man jo spare til senere.

Etter en så bra dag passet det kjempe bra med sesongp
remiere Gossip girl.
Bare elsker det programmet, det er masse drama + at alle har fantastiske stiler. Virkelig på tide at det startet igjen. OBS! Hvis du ikke har fått det med deg enda går det mandager kl. 2000 på FEM (ikke TVnorge).

Ser på på gossip girl?

2 kommentarer:

  1. ja, hver uke, elsker det!

    SvarSlett
  2. Har ikke sett det, men mange sier det er bra.

    SvarSlett