søndag 10. januar 2010

Hvorfor er ikke jeg 1,80 høy...?

Spør du meg er ingenting penere en høye kvinner som er stolte av det. Jeg misunner høye kvinner sånn fordi de kan gå i nesten alt, noe av det som irriterer meg mest er at jeg ikke kan gå i hareems bukser for eks. I det siste har jeg falt pladask for dem, spesielt hvis man har stilettheler til blir det kjempekult. Noen ganger må jeg bare spørre meg selv hvorfor jeg ikke kan være 1.80 høy og vet hvordan man går i stilettheler.
Siden jeg ikke kan gå med hareem har jeg undersøkt litt rundt lignende bukser som går under kategorien "Tapered" på topshop. Jeg tror det kunne ha blitt fulltreffer eller katastrofe. Er bekymret for at det ville sett ut som en stor sekk.
Hvem vet, kanskje det er best jeg holder meg til jeans..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar