lørdag 9. januar 2010

Nye ting

I går var jeg i byen men noen av jentene. Det var kjempekoselig! Eneste minuset var hvor utrolig fort 400 kr forsvinner. Alle de andre var kjempeflinke til å handle på salg, som det er over alt nå foresten, men jeg får det bare ikke til. Nesten hver gang jeg skal handle på salg ender jeg opp med noe fra den nye koleksjonen istedenfor. Derfor forsvinner pengene litt raskere selvfølgelig. Men, men, her er tingene jeg kjøpte meg i går:


Disse kjempe kule ringene fra H&M kr 59 per stk. når jeg har dem på meg klarer jeg ikke slutte å se ned på hendene mine å beundre dem.

Denne smykkeholderen fra Indiska kostet bare 129 kr og jeg falt pladask for den. Jeg har vært på utkik etter en fin smykkeholder lenge, endelig fant jeg en jeg virkelig liker. Kunne ikke unggå å kjøpe disse øredobbene fra litter til kr. 65, elsker dem.

I tilegg kjøpte jeg en svart basic genser fra Bik bok til kr. 99. Trengte virkelig en svart genser, hadde ingen. Har den foresten på meg akkuratt nå, jeg tror jeg kunne bodd i den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar